معرفی 7 مقاله برتر چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه در آئین اختتامیه
.
چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه، به میزبانی دانشگاه
علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با تقدیر از برگزیدگان مسابقه ملی
اپلیکیشن های سلامت همراه و مقالات برتر این رویداد علمی، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی
درمانی شیراز، دبیر چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه با اعلام این خبر گفت:
این رویداد علمی بین المللی، به مدت سه روز، از بیست و هشتم تا سی ام بهمن، به همت
مرکز رشد و فناوری های سلامت و مرکز سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات
بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.
دکتر «سید جلیل معصومی» با اشاره به استقبال بالای مخاطبان
و علاقه مندان از این کنگره، افزود: در کنار کارگاه های تخصصی، 78 سخنران در طول
مدت برگزاری به ارائه سخنرانی پرداختند که به صورت زنده، در آپارات پخش شد.
او با بیان اینکه برگزاری این کنگره به صورت مجازی و بدون
اختلال، با همکاری تیم کارشناسان فناوری اطلاعات، با استفاده از بستر دانشگاه صورت
گرفت، ادامه داد: به طور کلی 246 مقاله از سراسر دنیا به دبیرخانه این کنگره ارسال
شده بود که با داوری های صورت گرفته، 178 مقاله پذیرفته شده و در آئین اختتامیه،
با شرکت مسوولان محورهای مختلف کنگره، از صاحبان هفت مقاله برتر، تقدیر شد.
دکتر معصومی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقه ملی
اپلیکیشن های سلامت همراه در این کنگره بین المللی، اظهار کرد: از مجموع 37 اپلیکیشن
شرکت کننده در این مسابقه، بر اساس آرای داوران، سه اپلیکیشن درخور تقدیر شناخته
شده و معرفی شدند.
دبیر چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه برگزاری
نمایشگاه معرفی محصولات مرتبط با حوزه فناوری های سلامت همراه را از دیگر
رویدادهای جانبی این کنگره برشمرد که امسال به صورت مجازی برگزار شد و افزود: این
نمایشگاه با ارائه محصولاتی از شرکت های مستقر در مرکز رشد، شرکت های دانش بنیان و
دیگر شرکت های فعال در این حوزه، برگزار شد که با استقال خوبی همراه بود.
او ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران این کنگره، ابراز امیدواری
کرد برگزاری این رویداد ملی که امسال به دلیل شرایط حاکم بر دنیا، با محوریت موضوع
کرونا برگزار شد، بتواند زمینه ساز توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات در ارتقای
سلامت عمومی جامعه باشد./101
پایان خبر
نظر دهید